manfaat teh celup sarang semut

manfaat teh celup sarang semut Pea kua maha tatou e titau ki te whakarongo e pā ana ki te hua o te kohanga o popokorua , i roto i te meka he aha rawa te ohanga rô ? Kua paku ohanga popokorua i takea mai i te otaota hei rongoā o Papua rohe . Na he aha te mea ko te ohanga rô ? Ka karanga kōhanga pōpokorua no te mea i te kūmara o te tipu e symbiotic koroni kotahitanga popokorua ki te tipu e hua pūhui kaha e taea te whakamahi ki te hamani tini o nga mate .

I roto i te ohanga ngā matū flavonoid popokorua e taea e hei antioxidants i roto i te tinana i roto i pera he mea pai hoki te ārai mate pukupuku . Ko astrigen e here tannin me te hohenga ka pūmua i roto i te taikaha o te tinana . I tua atu hoki , i roto i te ohanga popokorua polyphenols he waikawa phenolic me flavonoids , tocopherols ( huaora E ) 313 āhua ppm , Arepa - tocopherol , konupora , konupūmā , me he ūkuikui .

Pehea ki te penei Ants Nest

    Tangohia te kohanga popokorua he āhua 200 karamu
    Kohuatia 3 rita o te wai ki te kohua , me ka tātarihia , ka tangohia auau hoki i te marama .
    I hoki ki te whāranu kohanga popokorua ko tonu i roto i te puka o ( maroke ) i te mea mā te whakamahi i te tapahia iti a ka ringa i roto i te Pūhanumi tae noa ki wāhi maheni . I muri i taua wāhi ki te ipu ma .


Nahea ia faaohipa i Ants Nest

    Hoki te ārai mate inu e toru mōhiti he ata ra , te ahiahi me te ahiahi .
    I hoki inu whakaora 3-8 mōhiti te ra ( 6 × 1 )

Hoki i te rahi o te horopeta , mō ngā tamariki i raro i te 10 tau o te tau e taea te hoatu ki te inu hawhe te horopeta pakeke .
Kua hoki e koe ki te pupuri ake ki te wai meperbanyak inu me te kai kai ki te tere ake te excretion o tāoke i te tinana .

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply