contoh surat lamaran kerja cpns tulis tangan

contoh surat lamaran kerja cpns tulis tangan Nedenfor kan være en referanse for deg som er ønsker å søke på en jobb som pedagog eller lærer . Faktisk mange mennesker som ønsker å bli lærer , spesielt embetsmenn . På grunn av få stillingen, antas å bringe velstand til hans liv . Faktisk gir regjeringen velferd for lærere som har status som statstjenestemenn ved å gi grunnlønn og andre godtgjørelser .

Du levende kopiere Lamara eksempelbrev under og tilpasse med dine personlige data som du har. Ikke glem å legge ved støttefiler , slik at du kan bli akseptert som en lærer ved skolen institusjon du ønsker . Hvis du planlegger å bruke som lærer , så kan du se et eksempel følgebrev nedenfor som en referanse .

Med hilsen
Jeg herved gjøre programmet for en jobbsøknad til å bli en skole lærer lønn på Mr / Mrs bly , som for mine personlige data som følger :

Navn : Zabir Al Ahsan S.Pd
Sted og Fødselsdato : Berastagi , 15 mars 1985
Kjønn : Mann
Religion : Islam
Siste Utdanning : S - 1 Norsk institutt
Adresse: Jl . Rose smug , 91 Banyuwangi

Basert på ovennevnte , jeg har tenkt å søke på en jobb for å bli lærer i skolepenger som Mr / Mrs fører i dag . For din vurdering, jeg vedlegge :

En . Bilde kopi av siste diplom ett ark
2 . Bilde kopi av karakterutskrift 1 ark
Tre . Bilde kopi av identitetskortet en ark jobbsøkere
4 . Kopi av ID -kort ett ark
5 . Foto størrelse 3 x 4 cm 2 stk

Dermed Jeg laget denne følgebrev i sannhet , for din oppmerksomhet og visdom Mr / Mrs jeg si mange takk .

 Enkelt og veldig praktisk er det ikke ? Bare kopier og definitivt holde seg over dokumenter og du kan ha en ny jobbsøknad for umiddelbar skolen du sende den til byrået du skal. Forhåpentligvis lykkes og lykke employess jobbsøknad Sample Lærer ovenfor

. Bookmark the permalink.

Leave a Reply